کندال جنر
 
این سوپرمدل و بازیگر مجموعه تلویزیونی واقع نما، به ظاهر فتوژنیک و مهارت مادلینگ اش مشهور است اما استعداد او به همین جا ختم نمی شود. او می تواند صدای پرندگان را به خوبی تقلید کند. او این توانایی اش را در سال 2016 در یک شوی تلویزیونی آشکار کرد.
 
استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها 
 

 
کلویی مورتز
 
کلویی مورتز هنرپیشه و مدل آمریکایی است اما توانایی هایی دارد که شما از آن بی خبرید. او در یک شوی تلویزیونی اعتراف کرد که از سن 11 سالگی قادر است با چاقوی پروانه ای حرکات نمایشی بسیار زیبایی انجام دهد. او آنقدر در این کار حرفه ای است که حتی می تواند حین حرف زدن هم این حرکات را اجرا کند.
 
استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها 
 
 
جینا دیویس
 
جینا دیویس بازیگر، تهیه‌کننده، نویسنده و مدل آمریکایی است که یکی از عجیب ترین مهارت ها را دارد: تیراندازی با کمان. او آنقدر در این ورزش مهارت دارد که در المپیک سال 2000 سیدنی شرکت کرد. من این ورزش را در دهه 40 زندگی ام به طور حرفه ای دنبال کردم و به نظرم برای رسیدن به آرزوهایمان، هیچگاه دیر نیست.
 
استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها 
 

 
تیلور لاتنر
 
تیلور لاتنر می تواند انگورها را دانه به دانه به هوا پرتاب کند، سپس آنها را با دهانش بگیرد. آیا این مهارت به نظر شما جذاب نیست؟ او حتی در سال 2011 در شو تلویزیونی «Ellen» این مهارت اش را در معرض نمایش قرار داد.
 
استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها
 

 
جک وایت
 
جک وایت آهنگساز، خواننده، گیتاریست و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی است اما استعداد او به همین جا ختم نمی شود. جدا از دنیای موسیقی، او به تعمیرات مبلمان خانه علاقه نیز زیادی دارد. بله درست است! او از عوض کردن روکش مبل ها و تعمیر فنرهای آن از همان دوران نواجوانی لذت می برد. او حتی یک آپارتمان خود را تنها به این کار اختصاص داده است.
 
 استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها
 

 
کریستینا هندریکس
 
کریستینا هندریکس بازیگر سینما و تلویزیون است که برای سریال «مد من» چهار بار موفق به کسب جایزه امی شد. شاید صحنه ای که او برای نامزد و دوستانش ساز می زد را به یاد بیاورید. بله! او واقعا خود کریستینا بود که آن موسیقی زیبا را می نواخت. او یادگیری این هنر را چند سال قبل از آغاز فیلمبردای این فیلم آغاز کرده بود و به قول خودش هنوز هم مبتدی است.
 
 استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها
 

 
آرون پال
 
آرون پال، بازیگر آمریکایی، یکی از عجیب ترین مهارت ها را در میان ستاره ها دارد. او قادر است که با چشم های بسته جنسیت سگ ها را تنها از روی نوازش سرشان تشخیص دهد.
 
 استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها
 

 
کریستین استوارت
 
جدا از مهارت های متنوع کریستین استوارت، او قادر است که با چند توپ حرکات زیبایی را به نمایش در آورد. او در سال 2010 در مصاحبه ای دو توپ را در آن واحد به هوا پرتاب و با آنها چند دقیقه ای بازی کرد. او گفت: «اگر بازیگر سریال « Twilight» و دوست رابرت پتینسون باشی، مجبور به همچین کارهایی هم می شوی.»
 
 استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها
 

 
لزلی من
 
توانایی لزلی من هم از دیگر توانایی هایی است که از شنیدن آن تعجب خواهید کرد. لزلی من در مصاحبه ای در سال 2012 اعتراف کرد که در تک چرخ زدن حرف ندارد. او می گوید: «من در 10 سالگی برای کریسمس یک تک چرخ هدیه گرفتم و مدام به این فکر می کردم که چگونه می توانم از آن استفاده کنم. حال می توانم با آن حرکات گوناگونی از دنده عقب رفتن گرفته تا پریدن را انجام دهم.»
 
 استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها
 

 
اما رابرتس
 
توانایی اما رابرتس یکی از آزاردهنده ترین کارها برای دیگران است. هیچکس از صدای گریه بچه شاد نمی شود، می شود؟ اما رابرتس می تواند آنقدر طبیعی صدای گریه بچه ها را تقلید کند که تشخیص آن برایتان سخت است. 
 
استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها 
 

 
کارا دلوین
 
کارا دلوین مهارت بیت‌باکس(ضرب دهانی) خود را در شوی « The Tonight Show with Jimmy Fallon» نشان داد. بدین معنی که او می تواند با استفاده از دهان ریتم، ضرب درام و موسیقی زیبایی را تولید کند. امروزه بیت‌باکس جزو یکی از ۵ عنصر اصلی موسیقی هیپ هاپ شمرده می‌شود.
 
استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها 
 

 
 جنیفر لارنس
 
اگر چه در استعداد جنیفر لارنس هیچ نکته مثبتی نیست اما از کارهای عجیبی است که هر کسی توانایی آن را ندارد. او می تواند یک بسته مارشمالو را با هم در دهان خود فرو برد. او حتی این کار را در سال 2015 در شوی MTV نشان داد و بیش از 10 مارشمالو را با هم در دهانش فرو برد.
 
استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها 
 

 
مایکل جکسون
 
شاید فکر کنید که همه استعدادهای مایکل جکسون برای شما روشن است اما آیا می دانستید که او در کشیدن صندلی های مقامات بالای جامعه نیز مهارت بالایی دارد؟ او اعتقاد داشت که این صندلی ها نقش مهمی را در زندگی مردان، زنان و کودکان دارند به این دلیل که تصمیمات مهم را زمانی که بر آنها تکیه زده اند، می گیرند.
 
استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها 
 
استعدادهای عجیب و غریب ستاره ها